läx dags

jag varit på crowl-träning och nu är jag hemma och ska börja med läxorna. idag hade vi sim test det jick väll bra jag är ju proffs på att simma. :) när vi åkte hem var kl ca 10:00 och då kom min kompis mamma och bärettade om et caf'e som vi ska har den 5:te maj om det går. det pratade vi om till lungh (stavas det så "lungh"?) sedan åt vi lungh och gick ut på rast i en halv timme så vi kom in ca 12:30 sedan gick vi till sy-slöjden. det är roligt för jag holler på med ett stort gose-djur. sedan slutade vi 13:55 tidigt kanske du tycker  men tänk då på att jag går i 4:an. :)

Kommentarer
Postat av: Din kompis

Nej Maja lunch stavas inte lungh;)

2012-05-14 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0